sötétszoba

Friss topikok

Linkblog

HTML

érdeklődés hiányában

2008.07.21. 23:30 | sotetszoba | Szólj hozzá!

valahol ez ott kezdődött, hogy jött egy sms, na de kitől. először nevet kellene adni neki, meg majd szépen sorban újra mindenkinek, ez a költözés, a kis ország, s a feltűnően hamar egymásba érő kapcsolati rendszerek átka.

hősünk nem lehet Helyimeleg, mert kiderült, hogy ebben a kerületben egynél több meleget fogok ismerni. igen, ő a második, de nem, nem ismerem, a szopás lélektana nem ilyen. lehetne akár Helyiperv is, de attól, hogy egyszer belekóstolt a pisiszexbe, még nem nevezném perverznek.

ezen a ponton nyitottam meg egy szinonimaszótárt, de az én nyelvhelyességembe még a "szótárat" is beleférne, mint másoknak a "muszály". nem, igazából néha én is érzek egy kis ingerenciát az ly-ra. tehát arra voltam kíváncsi (bár én rövid i-vel ejtem), hogy mit ad fel a szótár a perverzre. nem hittem, hogy benne lesz, pedig de, a következő kínálattal: a) természetellenes b) fajtalan. és ezen a pontom rájöttem, hogy még egy objektív szándékkal készített szótár is tele van szubjektív értékítéletekkel. ami nekem normális, az neked nem. normális az, aki a nagy átlag körül szóródik, csak nem mindegy, hogy kikből számoljuk az átlagot, amúgy is változik térben és időben. heteroknak perverz minden buzi, buzinak perverz az, aki eltér a hagyományos dugás-szopás-nyalás aranyháromszögtől, közben mindegyik csoport igyekszik saját magát meggyőzni, hogy a) Ő a normális vagy b) Ő is normális és vannak azok akiknek sosincsenek ilyen gondolatai, ők a legszerencsésebbek.

és még mindig nincs neve Helyipervnek. most már mégis ez lesz. annyira kangörcsös volt, s annyira beléégett az első koccanásunk, vélhetően a csomagban adott, számára még új játékok miatt is, hogy képes volt sms-t küldeni, hogy akkor csináljunk valamit. ez volt az egyetlen közös platform, soha semmi másról nem volt szó, a beszélgetős rész nagyon nem ment, a számomra oly fontos személyiségi minimum kilőve. itt akkor lehet bármi is, ha a) egyszerre vagyunk kangörcsösek b) egyszerre érünk rá c) és megfelelő az időjárás, ugyanis lakás hiányában marad a szabad ég, ami egyébként nem is feltétlenül rossz. mármint az olyanoknak, mint én. igaz, kb. két hónapja találkozhattunk, azóta semmi, s még két hónap, vége a nyárnak, október után már náthagyanús minden szabadtéri légyott. bárhogyis, jelen állapotban összehasonlíthatatlanul többet ér a papírsárkány-eregetés Másodmagammal. ha nem darál be a Statmulti, tán már holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr35579137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása