HTML

2008.07.28. 22:03 | sotetszoba | Szólj hozzá!

én majdnem dugtam és nem meséltem el. igazából egy darab banán játszott volna összesen. ő azonban dugott, viszont elmesélte. ő a jobb, én a rosszabb.

mondtam Anyunak, hogy kisebb korban azt hittem, hogy esetleg valamelyikük öngyilkos lesz, annyira ki fognak készülni egymástól. meglepődött, s elgondolkozó arccal közölte, hogy akkor lehet, hogy mégis ők csesztek el minket. igazából hazudtam, most parázom attól, hogy valamelyikük hülyeséget csinál, miközben azért erre én is elég gyakran gondolok. hát, ez is csak egy átöröklődött mém lehet, ugyebár. szétoszlott a levegőben a boldogság, s megfoghatatlanná vált. ez fless is a dohányzás miatt van, biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr28590031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása