sötétszoba

Friss topikok

Linkblog

HTML

2008.07.22. 23:08 | sotetszoba | Szólj hozzá!

persze valahogy megint lett füstöröm, s nem is bírtam visszatartani, már Másodmagamnál rákezdtem, s el is indult a para a szélrózsa minden irányába, hogy akkor a holnapi mi lesz, amikor a KávéTea mesterhűvösített helyiségében ülünk a versenytársakkal, s úgy fogunk húzódozni egymástól, mint amikor Bethlen János egyszer egy padra ültetett egy miépes és egy szdsz-es fővárosi képviselőt, miközben az mszp-s gyengéden megsimogatta a fideszes kezét a másik padon.

reggelente igen erős ingerenciát érzek valamely bkv-jármű szétverésére, további legalább tucatnyi utastárs kinyírására. fáj a korán kelés is, s fáj emberek közé menni is. a Másodmagami találkozás áfája is 2×1 óra tömegközlekedés. jegy nélkül, természetesen. a felnőtt bérlet ára átlépte a befizetési küszöbhatárt, random lyukasztó lettem. ma akkora tömeg volt a piroson, hogy rájöttem, hogy elég vékony vagyok ahhoz, hogy lépcsőkorlát külső oldala és az ajtó között elférjek, egyik lábamat egyik, másikat a másik oldalra téve, míg mindkét lépcsőn egy-egy további utas áll, akik simán hülyének néznek. ezentúl csak így megyek mindenhová.

bőrrák off. ja, az tegnap volt, alsógatyás stírölés irodatérben, csak a szerencsén múlott, hogy váltottam. Apu is off, cigi on, aztán én is off.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr48580827

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Recommended Web page 2019.02.13. 11:50:52

Analogies practice middle school - jyapadm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása